هتل سیتی سنتر رزیدنس دبی
نوشته شده توسط : maryam

هتل سیتی سنتر رزیدنس از هتلهای زیبا و 4 ستاره دبی می باشد که در منطقه دیره شهر دبی قرار گرفته که  موقعیت این هتل ، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است.فاصله‌ی این اقامتگاه تا فرودگاه دبی فقط 10 دقیقه است و برای مهمانانی که علاقه‏‌ مند به دیدن دیگر جاذبه‏‌های توریستی این شهر در تور دبی از مشهد می باشند بسیار مناسب است زیرا اماکنی مانند برج دبی ،مرکز خرید لمسی پلازا ، پارک آبی وایلد وادی و برج‌العرب با هتل فاصله بسیار کمی دارند.

اقامتگاه سیتی‌سنتر 318 اتاق و سوئیت مدرن و 112 آپارتمان دلوکس مبلمان دارد که زیر نظر هتل‏‌های زنجیره‌ای پولمن مدیریت می‏‌شود . اتاق‏‌های هتل به زیبایی تزئین و با امکات رفاهی مدرن تجهیز شده‏‌‌اند تا محیطی راحت را برای گردشگران تور دبی فراهم آورند . رستوران هتل، غذاهای بین‏‌المللی متنوعی همچون غذاهای لذیذ مراکشی و یونانی سرو می‏‌کند.

سایر امکانات هتل سیتی سنتر رزیدنس در تور دبی دی 95  :

سیستم هشدار دهنده‌ی حریق، گاو صندوق، تلویزیون کابلی، حمام اختصاصی با سشوار، رادیو، مینی‏‌بار و سیستم تهویه‌ی مطبوع, صرافی، کافه، بار، رستوران، خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‏‌شویی , پارکینگ , ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، غواصی ,امکانات ورزشی و تفریحی بسیاری همچون استخر آب گرم روباز، زمین تنیس و اسکواش، سالن بدنسازی , سونا و ....

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: هتل سیتی سنتر رزیدنس دبی,قیمت هتل سیتی سنتر رزیدنس دبی,امکانات هتل سیتی سنتر رزیدنس دبی,هتلهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: