رستوران های چین
نوشته شده توسط : maryam

رستوران تخم مرغی چین

رستوران تخم مرغی چین

این رستوران عجیب تخم مرغی در تور چین که نام اصلی آن “لذت” است، در چین واقع شده و مساحت آن 600 متر مربع می باشد.در داخل رستوران اتاقکهایی به شکل تخم مرغ وجود داشته که میهمانان تور چینبرای صرف غذای خود به داخل آنها رفته و درب را نیز می توانند ببندند. این رستوران رسما از تاریخ 1 می 2012 آغاز به کار کرده است.مسافران تور چین میتوانند از این رسوران زیبا دیدن نمایند.

رستوران تخم مرغی چین

رستوران تخم مرغی چین


رستوران وامپو کلاب چین

رستوران وامپو کلاب چین

این رستوران لوکس و مجلل در تور چین یکی از محبوب ترین رستوران های شانگهای چین است و البته بیشترین جذابیت این رستوران به سبب دکوراسیون خاص شیشه ای و چلچراغ کریستالی بزرگ آن است. غذاهای معروف این رستوران در تور چین رشته  های گوشتی برشته همراه با پوست پرتقال خشک شده در آفتاب و خوراک مرغ مخصوص آن است. مسافران تور چین میتوانند از این رستوران زیبا دیدن نمایند.

 

 رستوران وامپو کلاب

رستوران وامپو کلاب


رستوران فنگ ونگ چین

رستوران فنگ ونگ چین

“فنگ ونگ” در تور چین رستورانی است که در یکی از پرتگاه های خطرناک کوه های “هوبی” قرار دارد و مشتریان آن باید از گذرگاه باریکی برای رسیدن به ان عبور کنند که البته کمی ایمن شده است.
این گذرگاه در تور چین درارتفاع ۳۰ متری از پایین دره قرار داد و البته بسیار باریک تر از آن است که سه نفر همزمان از کنار هم عبور کنند 
این رستوران در تور چین طبیعت بسیار زیبایی دارد که در مقابل این دره وجود دارد. البته برای استفاده از این رستوران نباید ترس از ارتفاع داشته باشید.
از آنجایی که این رستوران دقیقه به عنوان یک پرتگاه شناخته می شود بسیاری به آن لقب خطرناک ترین رستوران دنیا را داده اند. میهمانان تور چین می توانند از این مکان دیدن نمایند.

رستوران فنگ ونگ

رستوران فنگ ونگ


رستوران رایس هوم(rice home)گوانگژو چین

رستوران رایس هوم(RICE HOME)گوانگژو چین

رستوران لانه زنبوری (rice home) در تور چین در شهر گوانگژو چین قرار دارد، که دکوراسیون این شرکت توسط یک شرکت هنگ کنگی طراحی و ارائه شده است.

استفاده از ساختار های طبیعی به شکل کندوی عسل یک فضای ناهار خوری راحت و امن را برای میهمانانتور چین فراهم می سازد. منوی رستوران در تلویزیون نمایش داده می شود و تبلیغ غذاهای دیگری که در رستوران سرو می شود هم از این طریق نشان داده می شود. مسافران تور چین میتوانند از این رستوران زیبا دیدن نمایند.

رستوران رایس هوم

رستوران رایس هوم


رستوران هانگ بین لو چین

رستوران هانگ بین لو چین

رستوران هنگ بین لو در تور چین یکی از قدیمی ترین رستورانهای پکن با 150 سال سابقه که به عنوان بهترین رستوران مسلمانان معرفی شده است.در کشور چین به علت حضور مسلمانان در شهرهای مختلف و نیز به علت رعایت موازین خاص دینی و شرعی و استفاده نکردن از بعضی از انواع خوراکیها, رستورانهای خاصی برای خود بوجود آورده اند که برای مسافران تور چین نیز قابل استفاده است. در این رستوران انواع غذا ها مانند کبابهای متنوع,انواع جوجه,کباب اردک مخصوص چینی,گوشت بره,تاس کباب,سوپ وسایر غذاهای محلی چینی عرضه می گردد. میهمانان تور چین می توانند از این رستوران دیدن نمایند.

رستوران هانگ بین لو

رستوران هانگ بین لو


آشپزخانه کنجد سیاه چین

آشپزخانه کنجد سیاه چین

این رستوران در تور چین از بهترین رستوران های شهر پکن و جزو ۵ رستوران برتر این شهر هستش، که تقریبا تمام گردشگرایی که به این شهر سفر کردن و از غذاهای این رستوران تست کردن رضایت کامل دارن و اون رو به میهمانان تور چین هم پیشنهاد می دن. BSK بهترین مواد غذایی رو استفاده می کنه و اونا رو خیلی عالی طبخ می کنه. طعم غذاهاش خیلی خوبه. کارکنانش خیلی خوب سرویس دهی می کنن و جالب اینجاست که منوی رستوران هم هر روز تغییر می کنه. در تور چین میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.

 آشپزخانه کنجد سیاه چین

 آشپزخانه کنجد سیاه چین

مطالب مرتبط:
تورهای چین 

 




:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های چین,جاهای دیدنی چین,اماکن تفریحی چین,مراکز خرید چین, ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: