مکان های گردشگری جزیره کیش
نوشته شده توسط : maryam

مکان های گردشگری جزیره کیش

کشتی یونانی کیش

در سال 1345 در سواحل روستای باغو جزیره کیش، بومیانقیمت تور کیش نوروز 97 به طور ناگهانی شاهد حضور کشتی به گل نشسته ای شدند که طی 80 روز تلاش کاپیتان این کشتی اورینوکو برای بیرون آوردن آن بی سرانجام ماند. به دلیل اینکه عملیات بیرون کشیدن کشتی از آب مقرون به صرفه نبود سرنشینان به ناچار مجبور به ترک کشتی شدند .

این کشتی در سال 1322 توسط شرکت ویلیام هامیلتون به وزن 7061 تن و به طول 136 متر مربع در بندر گلاسکو در اسکاتلند ساخته شد. بعد از این همه سال هنوز دلیل قطعی مبنی بر غرق شدن کشتی نست اما شواهد نشان میدهد که مه آلود بودن هوا و نبود فانوس دریایی یکی از دلایل قیمت تور کیش زمستان 96غرق شدن کشتی یونانی است.

کشتی یونانی کیش از نظر تاریخی قدمت و اهمیت چندانی ندارد اما تماشای غروب خورشد از پشت این کشتی بسیار دیدنی و خاطره انگیز است. مسافران تور کیش که علاقه مند به عکاسی هستد، کشتی یونانی انتخاب مناسبی است. 

پارک ساحلی کشتی یونانی در زمینی به مساحت قیمت تور کیش بهار 9760 هزار متر مربع با امکاناتی نظیرقیمت تور کیش تعطیلات فروردین 97 سالن آمفی نئاتر، کافه تریا، رستوران و ... آماده پذیرایی از مسافران است.

 

 

کشتی یونانی کیش

 

کشتی یونانی کیش

 


پارک دلفین های کیش

یکی از مفرح ترین مکان های تفریحی جزیره زیبای کیشقیمت تور کیش نوروز 97، پارک دلفین ها است که وسعتی به اندازه 100 هکتار دارد و در جنوب شرقی جزیره واقع قرا گرفته است. پارک دلفین های کیش اولین دلفیناریوم ایران است که دارای فضای سبز و باغ پرندگان می باشد. در دلفیناریوم بیش از 21 نوع پستاندار دریایی اعم از دلفین، شیر دریایی شمالی و جنوبی، گربه دریایی شمالی، گراز دریایی، پنگوئن و ... وجود دارد که در استخرهایی به حجم 18000 قیمت تور کیش زمستان 96متر مکعب نگه داری می شوند. 

همچنین این پارک دارای فضای سبزی است که شامل بیش از 100 نوع گونه گیاهی  مانند هزاران درخت نخل، بنجامین‌هاى بسیار بزرگ، درختان لور (انجیر معابد)، اوكالیپتوس، آكاسیا، مورد، كهور، گل ختمى، شیشه شور، تكوما، سیاه نوفیلد، كند كارپوس، جونیا پروس و بیش از ۲۵ گونه كاكتوس و سایر گیاهانی كه با توجه به وضعیت اقلیمی و آب وهوایی جزیره کیش و مرجانی بودن خاك هستند که در نوع خود منحصر به فرد می باشند. قیمت تور کیش بهار 97

با اجرای نمایش دلفین ها مسافرین تور کیش اوقات خوشی را سپری خواهند کرد.قیمت تور کیش تعطیلات فروردین 97

 

پارک دلفین های کیش

 

پارک دلفین های کیش

 


هتل داریوش کیش

هتل 5 ستاره داریوش از بهترین هتل های قیمت تور کیش نوروز 97جزیره زیبای کیش است.این هتل 5 ستاره با معماری بینظیر و منحصر به فرد خود مورد علاقه مسافران تور کیش قرار گرفته است.هتل داریوش چشم اندازی رو به دریای خلیج فارس را دارد که از بهترین حسن این هتل بشمار میرود.این هتل 5 ستاره با ارائه بهترین خدمات و امکانات رفاهی هر روزه آماده پذیرایی از مسافران تور کیش است.هتل داریوش با 2 رستوران ایرانی و فرنگی نیز از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.مسافران و گردشگران میتوانند بهترین غذا ها را در رستوران هتل سفارش داده نوش جان کنند.اتاق های هتل بزرگ و شیک هستند و مجهز بودنشان باعث شده تا مسافران تور کیش قیمت تور کیش زمستان 96اقامت خوبی را داشته باشند.از امکانات میتوان به:رستوران ایرانی،رستوران فرنگی،کافی شاپ،سالن قیمت تور کیش بهار 97آمفی تئاتر،خانه داری 24ساعته،خشکشویی،لباسشویی،تهویه مطبوع،امكانات ورزشی در آب،اینترنت،بیلیارد،پینگ پنگ،دوچرخه سواری،ماساژ تایلندی،سالن بدنسازی،روم سرویس 24 ساعته،آزانس مسافرتی،ترانسفر،کارکنانی مسلط به زبان انگلیسی،کافی نت،ساحل اختصاصی اشاره کرد که مسافران تور کیش میتوانند استفاده کنند و لذت ببرند.قیمت تور کیش تعطیلات فروردین 97

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش





:: برچسب‌ها: مکان های گردشگری جزیره کیش,کشتی یونانی کیش,پارک دلفین های کیش,هتل داریوش کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: