مراکز خرید چین
نوشته شده توسط : maryam

مرکز خرید سیلک مارکت پکن چین

مرکز خرید سیلک مارکت پکن چین

سیلک مارکت پکن در تور چین دارای هفت طبقه است . که در طبقات اول و دوم کالاهایی نظیر کیف و کفش و چمدان ارائه می شود . طبقه سوم اختصاص به لباس بچگانه ، رومیزی و فرش داشته در طبقه چهارم نیز برای میهمانان تور چین انواع اسباب بازی ، لوازم زینتی منزل ، زیور آلات و لوازم آرایشی به فروش می رسد .

کریستال و مروارید کالاهایی هستند که در طبقه پنجم به میهمانان تور چین عرضه می شود . نکته قابل توجه در مورد این فروشگاه آن است که سیلک یا همان ابریشم که نام فروشگاه نیز برگرفته از آن است ، از جمله اقلام با ارزشی است که به میهمانان تور چین در این فروشگاه ارائه می شود . مسافران تور چین میتوانند از این مرکز خرید زیبا و مجهز استفاده کنند.

سیلک مارکت

مرکز خرید سیلک مارکت پکن


مرکز خرید برلینس شیمائو اینت پلازا شانگهای چین

مرکز خرید برلینس شیمائو اینت پلازا شانگهای چین

مرکزخرید برلینس شیمائو اینت پلازا در تور چین در نزدیکی میدان مردم شهر شانگهای چین قرار دارد . این مرکز تجاری بزرگ و با شکوه جهت آسایش مشتریان از تمام توان خود استفاده نموده تا میهمانان تور چین و شهروندان لحظاتی آرام و خوش را در این مرکز خرید سپری نمایند .

علاه بر پارکینگ ، رستوران های متعدد ، کافی شاپ و امکانات جانبی دیگر ، این مرکز تجاری به فروش کالاها و اجناس مورد نیاز میهمانان تور چین می پردازد . کالاهایی از قبیل انواع البسه ، کیف و کفش ، کالای خواب ، لوازم تزیینی و وسایل خانه ، لوازم ورزشی و زیور آلات و . . . از معتبر ترین برندها گرفته تا ارزانترین کالاها در این مرکز خرید یافت می شود که خود یکی از ویژگی های بارز آن محسوب می شود . مسافران تور چین میتوانند از این مرکز خرید زیبا و مجهز استفاده نمایند.


مرکز خرید برلینس شیمائو اینت پلازا

مرکز خرید برلینس شیمائو اینت پلازا


مرکز خرید گرند گت اوی شانگهای چین

مرکز خرید گرند گت اوی شانگهای چین

مرکز خرید گرند گت اوی در تور چین در شهر زیبای شانگهای قرار دارد .گیت وی یک مجتمع اداری با دو آسمان خراش در شانگهای می باشد. گیتوی شانگهای یکی از پر طرفدارترین مراکز خرید شانگهای برای میهمانان تور چین است که شب ها نور زیبایی ان را جذاب تر می کند.

گردشگران تور چین بسياری از مارک های معروف جهان را در اين مرکز مشاهده خواهند کرد . مجموعه کاملی از فروشگاه های عرضه کننده لباس ، لوازم الکترونيکی ، دکوراسيون ، کیف و کفش ، اسباب بازی ، زیور آلات و ساعت و بسیاری از ملزومات زندگی برای میهمانان تور چین در اين مرکز خرید به مشتریان ارائه می گردد . علاوه بر این ، مرکز خرید گرند گت اوی جهت رفاه بیشتر خریداران و همچنین میهمانان تور چینتدابیر ویژه ای اندیشیده است که از آن جمله می توان به : مراکز تفریحی ، پردیس سینمایی ، رستوران های مجلل و چندین فروشگاه لباس اشاره نمود .مسافران تور چین میتوانند از این مرکز خرید زیبا دیدن فرمایند.

مرکز خرید گرند گت اوی

مرکز خرید گرند گت اوی 

مرکز خرید گرند گت اوی

مرکز خرید گرند گت اوی


بازار یاشو پکن چین

بازار یاشو چین

این بازار یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین مراکز خرید در تور چین و شهر پکن است که در منطقه سن لی تون واقع شده و برای توریستان خارجی و داخلی جذاب می باشد .

این بازار برای میهمانان تور چین شامل 5 طبقه است. پوشاک، کفش، کیف، کلاه، ساعت ، صنایع دستی چین و ... از کالاهای موجود در این بازار است.

کفش و کیف در پایین طبقه عرضه شده و طبقه اول و دوم و سوم به پوشاک برای میهمانان تور چیناختصاص داده شده است . در طبقه سوم نیز یک غرفه خیاطی بزرگ با انواع پارچه های ابریشمی به چشم می خورد .

طبقه چهارم برای میهمانان تور چین شامل کالاهایی چون ام پی تری و ام پی فور ، ساعت ، اسباب بازی، لوازم تزئینی و غرفه فروش چای است. ساعات کاری بازار یاشو از 9 صبح الی 9:30 شب می باشد از مهم ترین دلایل سفر گردشگران تور چین به چین و از جمله جاذبه ای دیدنی این کشور توریستی خرید به شمار رفته و بسیار جذاب و سرگرم کننده است . مسافران تور چین میتوانند از این بازار زیبا استفاده نمایند.

بازار یاشو
بازار یاشو


بازار هونگ چیائو پکن چین

بازار هونگ چیائو پکن چین

بازار هونگ چیائو  در تور چین که به بازار مروارید نیز معروف است در خیابان هونگ چیائو و در نزدیکی معبد آسمانی واقع شده و یکی از مراکز خرید پکن چین است. بازار هونگ چیائو از 5 طبقه تشکیل یافته است. طبقه اول این بازار  برای میهمانان تور چین طیف وسیعی ار محصولات الکترونیکی و الکتریکی و لوازم منزل را در بر گرفته است.طبقه سوم آن نیز صنایع دستی مختلف چین و مرواریدهای اصل و قیمتی که به طرزی بسیار ظریف و زیبا به شکل زینت آلات برای میهمانان تور چین ارائه میگردند در طبقات زیر همکف و طبقه پنجم و مرواریدهای بدلی در طبقه چهارم به نمایش در آمده است.در طبقات دیگر شما با دنیائی از مد رنگها و طرحها در پوشاک، کفش، کیف، بادبزن، زینت آلات و وسایل کادوئی کوچک مواجه میگردید. این بازار یکی از بهترین مراکز خرید چین برای مسافران تور چین به شمار میرود.

بازار هونگ چیائو پکن

بازار هونگ چیائو پکن
مطالب مرتبط:
تورهای چین 

 




:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید چین,اماکن تفریحی چین,جاهای دیدنی چین,بازارهای چین, ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: