بهترین رستوران های واقع در مشهد
نوشته شده توسط : maryam

بهترین رستوران های واقع در مشهد

رستوران گراناز مشهد

رستوران گراناز یکی از بهترین تور مشهد نوروز 97 رستوران های شهر مشهد می باشد. ظرفیت این رستوران 100 نفر است. تور مشهد سه روزهدر این رستوران انواع غذاهای کبابی روی زغال سرو می شود. این رستوران همه روزه از صبح تا شب آماده پذیرایی از میهمانان می باشد. مسافران تور مشهد می توانند با رفتن به این رستوران غذای مورد علاقه خود را میل کنند.

آدرس: مشهد- بلوار وکیل آباد- نبش وکیل آباد 77 رستوران گراناز

رستوران گراناز مشهد 

رستوران گراناز مشهد

 


رستوران قرمه خوران شاندیز مشهد

رستوران قرمه خوران شاندیز مشهد یکی از بهترین تور مشهد نوروز 97 رستوران های مشهد می باشد. این رستوران در کنار میدان آبشار مشهد تور مشهد سه روزهقرار گرفته است. رستوران قرمه خوران همه روزه از ساعت 11 تا 24 آماده پذیرایی از زائران و مسافران تور مشهد می باشد. در این رستوران انواغ تور مشهد سه روزهغذاهای ایرانی و سنتی سرو  می شود که به دلیل کیفیت غذایی بالا مورد توجه مسافرانتور مشهد سه روزه تور مشهد  قرار گرفته است. مسافران می توانند با رفتنتور مشهد سه روزه به این رستوران غذاهای مورد علافه خود را میل نمایند.

رستوران قرمه خوران شاندیز مشهد

رستوران قرمه خوران شاندیز مشهد

رستوران قرمه خوران شاندیز مشهد

 


رستوران دیزی سید مشهد

رستوران دیزی سید یکی از بهترین و معروفترین تور مشهد نوروز 97دیزی سراهای شهر مشهد می باشد که در میان باغ سرسبز و بسیار دنج قرار گرفته است.اگر به مشهد سفر کردیه اید حتما به این دیزی سرا سری بزنید و از دیزی های بسیار لذیذ و خوش طعم این دیزی سرا به همراه ترشیتور مشهد سه روزه ها ماست های بسیار مخصوص نوش جان کنید.این دیزی سرا یکی از قدیمی ترین دیزی سرا ها می باشد قدمت چندین ساله دارد.با تور مشهد همراه شوید و در این دیزی سرا دیزی لذیذ و بسیار خوش طعم را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

رستوران دیزی سید مشهد

 





:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های واقع در مشهد,معروفترین رستوران های مشهد,رستوران گراناز مشهد,رستوران قرمه خوران شاندیز مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: