هتل های ستاره دار دبی
نوشته شده توسط : maryam

هتل های ستاره دار دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل مدرن و 4 ستاره کاپتورن یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های دبی به شمار می آید. این هتل به دلیل نزدیکی آن به مرکز خرید مورد توجه مسافران تور دبی قرار گرفته است.  این هتل از اتاق های استاندارد، خانوادگی، سوئیت و.... ساخته شده است. اتاق های این هتل دارای بالکن های با چشم اندازهای دوست داشتنی و آبنمای دبی و شهر مشرف می باشند. از امکانات تفریحی این هتل می توان به سونا و جکوزی، استخر رو باز و سر پوشیده، سالن های بدن سازی که نوبت صبح تا بعد از ظهر برای خانم ها و بعد از ظهر تا شب برای آقایان است، خدمات نگهداری از کودکان، گاو صندوق، پذیرش رایگان و.... اشاره کرد. مسافران و گردشگران عزیز می توانند در هتل کاپتورن اوقات خوشی را سپری کنند.

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

 


هتل شرایتون دیره دبی

هتل 4 ستاره شرایتون دبی در مجاورت مراکز خرید و نمایشگاه شهر قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی شهر قدیم دیره، بازار طلا، باشگاه های گلف و مرکز تجارت جهانی خیابان زیاد واقع شده است. هتل شرایتون دیره دارای اتاق های تمیز و شیک می باشد که مجهز به یخچال، تلویزیون؛ سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و سایر امکانات رفاهی است. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به لابی، رستوران با خوشمزه، نگهداری از کودکان، اینترنت رایگان، پارکینگ عمومی برای تمامی مسافران و میهمانان و.... اشاره کرد. مسافران تور دبی با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفر خوبی را تجربه کنند.

هتل شرایتون دیره دبی

هتل شرایتون دیره دبی

هتل شرایتون دیره دبی


هتل آسیانا دبی

هتل 5 ستاره آسیانا در منطقه دیره شهر و نزدیکی فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. این هتل دارای 136 اتاق می باشد که از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سشوار، اینترنت و.... برخوردار است. میهمانان تور دبی می توانند در این هتل از امکاناتی چون باشگاه، سونا، حمام آب گرم و.... استفاده کنند. هتل آسیانا دارای رستوران های متفاوت باربیکیو کره ای بر روی پشت بام، رستوران در لابی و.... می باشد. میهمانان و مسافران تور دبی می توانند از کنسرت ها و نمایش های زیبا شبانه استفاده کنند. این هتل نگهداری از اطفال با هزینه اضافی قبول می کند. مسافران عزیز می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را داشته باشند.

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا دبی





:: برچسب‌ها: هتل های ستاره دار دبی,هتل های لاکچری دبی,هتل کاپتورن دبی,هتل شرایتون دیره دبی,هتل آسیانا دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: