رستوران های معروف دبی
نوشته شده توسط : maryam

رستوران های معروف دبی

رستوران و بار ایتالیایی سولو

در مرکز شهر رستورانی ایتالیایی بلیط دبی نوروز 97 واقع شده است. که غذاهای خانگی و بین المللی ایتالیا را سرو می کند. بلیط دبی اسفند 96 مایحتاج این رستوران برخی بلیط دبی تعطیلات فروردین 97 بنا به برداشت دبی و برخی وارد می شوند. رستوران سبکی مدرن و شیک دارد که تجربه ای هیجان انگیزی را رقم میزند. 

مسافرین عزیز تور دبی علاقه مند به غذاهای ایتالیایی می توانند برای بلیط دبی بهار 97 صرف ناهار از ساعت 12:30 تا 3:30 ظهر و برای صرف شام وبلیط دبی زمستان 96 بار از ساعت 7 بعد از ظهر تا 1 بامداد به رستوران مراجعه کنند.

 

 

 رستوران و بار ایتالیایی سولو

 

رستوران و بار ایتالیایی سولو

 


رستوران مجلس البهار دبی

در کنار برج العرب دبی رستورانی کویریبلیط دبی نوروز 97 و ساحلی به نام مجلس البهار واقع شده است که فضایی رمانتیک و آرام را بلیط دبی تعطیلات فروردین 97 برای مهیمانان عزیز تور دبی فراهم می آورد. این رستوران انواع  غذاهای مدیترانه ای و خاورمیانه ای را سرو می کند. تماشا کردن غروب بلیط دبی بهار 97خورشید یکی از لذت بخش ترین ویژگی های ساحلی و کویری بودن این رستوران است.

یکی از ویژگی های جالب این رستوران این است بلیط دبی اسفند 96 که در کنار آن نمایش اسب سواری، مجلس حنابندون و ... برگزار می شودبلیط دبی زمستان 96 که مهمانان را بسیار سرگرم خواهد کرد.

 

رستوران مجلس البهار دبی

 

رستوران مجلس البهار دبی

 


رستوران فیش هات دبی

در پشت مرکز خرید کاریشما و در منطقه عود بلیط دبی نوروز 97 میثا رستوران فیش هات واقع شده است که انواع غذاهای دریایی را سرو می کند. منوی غذای این رستوران شامل چیپس و ماهی، حموص با روغن زیتون، انواع ماهی های هندی و تند، خرچنگ و ... می باشد بلیط دبی بهار 97 که با قیمتی مناسب مسافران تور دبی میتوانند سفارش داده و از خوردن غذایی لذیذ لذت ببرند. امکانات این رستوران بلیط دبی تعطیلات فروردین 97نیز شامل اینترنت رایگان، تحویل سفارش در محل اقامت و پارکینگ رایگان می باشد. 

آدرس رستوران فیش هات دبی: منطقه عود میثا، خیابان بلیط دبی زمستان 96هشتم، نزدیک لامسی پلازا، پشت مرکز خرید کاریشمابلیط دبی اسفند 96

 

 

رستوران فیش هات دبی

 

رستوران فیش هات دبی

 





:: برچسب‌ها: رستوران های معروف دبی,لیست رستوران های دبی,رستوران و بار ایتالیایی سولو,رستوران مجلس البهار دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: