مراکز خرید روباز دبی
نوشته شده توسط : maryam

مراکز خرید روباز دبی

مرکز خرید امارات مال دبی

مرکز خرید مال دبی یکی از بهترین بلیط دبی بهار 97 مراکز خرید های دبی می باشد که در سال 2005 افتتاح گردیده است. این مرکز خرید دارای 466 فروشگاه می باشد. مرکز خرید امارات دارای یک سیاره سحر و جادو است  که مرکز  سرگرمی و ماشین سواری برای کودکان می باشد. بلیط دبی تعطیلات فروردین 97از امکانات این مرکز خرید می توان به سینماها، پیست اسکی سرپوشیده که در دنیابلیط دبی بهمن 96 شهرت جهانی دارد اشاره کرد. در این مرکز خریدبلیط دبی اسفند 96انواع فروشگاه های کتاب، لوازم التحریر، هنری، لوازم جانبی، لوازم آرایشی، عطر و.... وجود دارد. مسافران تور دبی می توانند وسایل مورد نیاز را در این مرکز خرید خریداری کنند.

مرکز خرید امارات مال دبی 

مرکز خرید امارات مال دبی

 


مرکز خرید اربیان دبی

مرکز خرید اربیان دبی یکی از بهترین و مشهورترینبلیط دبی بهار 97  مراکز خرید دبی می باشد که امکانات تفریحی و رفاهی خوبی را برای مسافران تور دبی فراهم کرده است. این مرکز خرید در جاده الخوانیج می باشد. در مرکز خرید اربیان 200 فروشگاه به طور بزرگ و کوچک به فروش اجناس مختلف بلیط دبی تعطیلات فروردین 97 می پردازند. این مرکز خرید از امکاناتیبلیط دبی بهمن 96 مانند: سرویس بهداشتی، رستوران، بلیط دبی اسفند 96امکانات ورزشی و.... برخورد دار است.

مرکز خرید اربیان دبی

مرکز خرید اربیان دبی

 


مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان در سه طبقه با بلیط دبی بهار 97 زیر بنایی حدود 92 هزار متر مربع در دبی بنا شده است. در طبقه همکف اختصاص به پارکینگ برای اتومبیل ها می باشد. در این مرکز خرید بسیاری از مارک های معروف جهان وجود دارد. این مرکز خرید دارای 19 غرفه می باشد که در زمینه لباس،بلیط دبی تعطیلات فروردین 97 لوازم الکتریکی، دکوراسیون و.... فعالیت می کنند. در حال حاضر طرح توسعه این مرکز خرید در حال انجام می باشد. به زودی این مرکز خرید با چهار برابر وسعت کنونی پیدا خواهد نمود. در طرح توسعه، ساخت مراکزبلیط دبی بهمن 96 اداری، سالن های سینما، باشگاه بدن سازی و .... در نظر گرفته شده است . مسافران تور دبی با گردش در این مرکز بلیط دبی اسفند 96خرید می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.

مرکز خرید برجممان دبی

مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان دبی 

 





:: برچسب‌ها: مراکز خرید روباز دبی,مرکز خرید امارات مال دبی,مرکز خرید اربیان دبی,مرکز خرید برجمان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: