جاذبه توریستی استانبول
نوشته شده توسط : maryam

جاذبه توریستی استانبول

مسجد با یزید استانبول

مسجد با یزید استانبول یکی از قدیمی ترین مسجد تور استانبول نوروز 97 های استانبول می باشد. این مسجد به دستور بایزید دوم و خلیفه امپراطوری عثمانی از سال 1501 تا 1506 میلادی ساخته شده است. طاق های بالای و گنبد مسجد بر روی ستون سنگی بنا شده است. مسجد تور استانبول اسفند 96 بایزید در کنار دانشگاه استانبول، بازار بزرگ و در مرکز یک مسجد جامع بزرگ قرن شانزدهم که شامل مدارس و دیگر ساختمان ها است. تور استانبول فروردین 97در باغ پشت مسجد بایزید مقبره بایزید دوم قرار دارد. مسافران تور استانبول می توانند از مسجد با یزید دیدن نمایند.قیمت تور استانبول ترکیه

مسجد با یزید استانبول

مسجد با یزید استانبول

 


پارک مینیاتورک استانبول

پارک مینیا تورک استانبول در سال 2003 یکی از بزرگترین مینیاتوری دنیا درست شده است. مساحت این پارک 60 هزار متر مربع می باشد که شامل 15 هزار متر آن فضای ماکت و مابقی فضای سرپوشیده و... تور استانبول فروردین 97می باشدو پارک مینیاتورک در کل شامل 128 ماکتتور استانبول نوروز 97 است آثار خود را از مرزهای جغرافیایی امروزتور استانبول اسفند 96 ترکیه و مرز جغرافیایی زمان عثمانی انتخاب کرده اند. این پارک شامل 105 اثر تاریخی است که 45 اثر آن برای استانبول، 45 آثار برای آناتولی و 15 تور استانبول اسفند 96آثار تاریخی دیگر که امروزه خارج از مرزهای ترکیه قرار دارند. این پارک یکی از جاذبه های گردشگری استانبول می باشد که مسافران تور استانبول می توانند از این پارک زیبا و تاریخی دیدن نمایند.

پارک مینیاتورک استانبول

پارک مینیاتورک استانبول

 


مسجد ایاصوفیه استانبول

در بخش اروپایی استانبول در محله ای پر رفت آمد و مراکز خرید و دیدنی های توریستی، مسجد ایاصوفیه واقع شده است در همسایگی آن مسجد سلطان احمد که یکی دیگر از جاذبه های توریستی استانبول است،همچنین کاخ توپکاپی نخستین کاخ پادشاهان عثمانی می باشند.

در سال 404 میلادی طی اشوب های بسیار این مسجد سوخت و در قرن 6 تور استانبول نوروز 97میلادی بازسازی شد. بعد از جنگ های بسیار عثمانی ها توانستند قسطنطنیه (نام استانبول در آن زمان) را فتح کرده و نامش تور استانبول فروردین 97 را به اسلامبول تغییر دهند و نام کلیسای هاجیا سوفیا را به مسجد ایا صوفیه تبدیل کنند.

با پرپایی جمهوریه ترکیه توسط آتاترک نام اسلامبول به استانبول تغییر یافت. در معماری این بنا که تشکیل شده از 4 ستون بزگ و باشکوه که شبیه به پای فیل است و 4 طاق که مسجد را بالا نگه داشته و گنبدی بزرگ که بر روی ستون ها قرار گرفته است همچنین 40 پنجره که نور خورشید را به داخل منعکس می کند،تور استانبول اسفند 96 جلوه ی با شکوه و زیبایی خلق کرده است.

مسافران تور ترکیه در تمامی ایام هفته قادر به بازدید از این مسجد هستند. قیمت تور استانبول ترکیه

 

 

مسجد ایاصوفیه استانبول

 

مسجد ایاصوفیه استانبول

 





:: برچسب‌ها: "جاذبه توریستی استانبول,مناطق گردشگری استانبول,مسجد با یزید استانبول, پارک مینیاتورک استانبول,مسجد ایاصوفیه استانبول" ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: