تفریحات دبی
نوشته شده توسط : maryam

تفریحات دبی

پیست اسکی سرپوشیده دبی

در سال 2005 بزرگترینتور دبی نوروز 97 پیست اسکی سرپوشیده دنیا در دبی افتتاح شد. این پیست در مرکز خرید مول تور دبی بهمن 96 امارات دبی واقع شده است و مدیریت آن به عهده یکی از ثروتمندان عرب می باشد. در این پیست تور دبی فروردین 97 5 مسیر اسکی به طول 400 متر وجود دارد که به ظرفیت 1500 نفر اسکی باز می باشد. در پیست اسکی دبی تمامی وسایل و لباس های مخصوص اسکی وجود دارد تا گردشگران عزیز تور دبی نیازی به  حمل وسایل اسکی نداشته باشند. جالب توجه است که این پیست اسکی میزبان مسابقات بین المللی اسکی نیز می باشد. 

در پیست اسکی سرپوشیده  دبی 6000 تن برف خالص و سفید وجود دارد تور دبی زمستان 96 که با روشی مهندسی شده و ترکیبات شیمیاییتور دبی بهار 97 هر صبح تولید برف میکنند و برای سرد نگه داشتن محیط و جلو گیری از آب شدن دانه های برف و تبدیل نشدن پیست به استخری بزرگ از آب، از پیشرفته ترین وسایل سرمایشی استفاده می کنند. در اینجا انواع وسایل بازی کودکان و  همچنین محلی برای ساخت مجسمه های یخی وجود دارد تا مسافرین تور دبی بهمن 96 عزیر خاطره ای هیجان انگیز و شادی را داشته باشند.

 

 

پیست اسکی سرپوشیده دبی

 

پیست اسکی سرپوشیده دبی

 


آکواریوم عظیم دبی مال 

در مرکز خرید دبی مال، تور دبی نوروز 97 آکواریوم عظیمی وجود دارد که بزرگترین آکواریوم جهان می باشد و تور دبی بهمن 96 از حدود 10 میلیون لیتر آب برای پر کردن آکواریوم ها استفاده شده است. در این آکواریوم از انواع موجوداتتور دبی بهمن 96، آبزیان و خزندگان تور دبی فروردین 97 وجود دارد. مهمترین قسمت این آکواریوم تونلی به طول 51 متر و ارتفاعی به عمق 11 متر دارد که بسیار شگفت انگیز و دیدنی است. گفتنی است که در این آکواریوم ۳۳۰۰۰ حیوان زنده که بیش از ۴۰۰ کوسه و سفره‌ماهی یافت می شود. 

در کنار بازدید از این آکواریوم جالب مسافرین تور دبی می توانند به خرید خود برسند. در این آکواریوم قسمتی به نام باغ وحش دریایی وجود دارد که شامل سمور آبی، اختاپوس بزرگ اقیانوسی، کروکودیل، شیر ماهی، اسب آبی،تور دبی زمستان 96 انواع خرچنگهای بسیار بزرگ، ستاره دریایی، عروس دریایی، پنگوئن، ماهی های متنوع و رنگارنگ، لاک پشت و ... می باشند. با خرید بلیط این آکواریوم برای خود و خانواده می توان یه سفر به یادماندنی را رقم زد.

آدرس: جاده شیخ زاید، خیابان دوحهتور دبی بهار 97 ، مرکز خرید دبی مال

ساعات بازدید: شنبه تا جمعه از  10 صبح تا 12 شب

 

 

آکواریوم عظیم دبی مال

 

آکواریوم عظیم دبی مال

 


باغ وحش دبی

باغ وحش دبی یکی از تور دبی نوروز 97 قدیمی ترین باغ وحش های شبه جزیره عربستان است که انواع تور دبی بهمن 96 و اقسام گونه های وحشی و گربه سانان نژاد عربی را در  آن پوشش می دهند. در منطقه جمیرای دبی به تور دبی فروردین 97 مساحت دو هکتار این باغ وحش واقع شده است. 

در این باغ وحش آکواریومی وجود دارد که آبزیانی همچون دلفین پرورش می دهند. جالب است که در این تور دبی بهمن 96 باغ وحش 230 گونه از حیوانات سراسر جهان را جمع آوری کرده تور دبی بهار 97 اند که 248 تای آنها پستاندار هایی نظیر روباه، شیر، پلنگ، کفتار، یوزپلنگ امریکایی، جوجه تیغی، شامپانزه و ... می باشند و همچنین گونه های وحشی همچون گربه سیاه گوش، ببر بنگال و... .

مدیریت این باغ وحش نیز با شهرداری دبی می باشد.تور دبی زمستان 96 بازدید از این باغ وحش برای مسافرین تور دبی بسیار دلچسب خواهد بود.

آدرس: امارت متحده عربستان،دبی، خیابان جومیرا، خیابان ۵۱، باغ وحش دبی

 

 

باغ وحش دبی

 

باغ وحش دبی

 





:: برچسب‌ها: تفریحات دبی,جاذبه های توریستی دبی,پیست اسکی سرپوشیده دبی,آکواریوم عظیم دبی مال ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: